Резюме: Директор представництва (Запоріжжя)
- Дата додавання:
- Зарплата:
- Місто: Запоріжжя
- Досвід роботи: 21 рок. 1 міc.
- Графік роботи:
- Стать: мужской
Досвід роботи
- Бізнес консалтинг, e-commerce Самозайнята особа <p>Бізнес консалтинг, e-commerce</p>
- Генеральний директор YANKA <p>СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ:</p>
<p>• cтратегічне планування розвитку компанії</p>
<p>• розробка та впровадження бізнес-моделі та системи управління</p>
<p>• керування операційною, комерційною, маркетинговою, фінансовою діяльністю та управління персоналом компанії</p>
<p>ОПЕРАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:</p>
<p>• операційне управління мережою магазинів та e-commerce напрямом</p>
<p>• оптимізація бізнес-процесів, підвищення операційної ефективності</p>
<p>• забезпечення виконання операційних KPI</p>
<p>• контроль якості роботи персоналу та рівня сервісу</p>
<p>• координація дій між офлайн і онлайн напрямками</p>
<p>КОМЕРЦІЙНА ТА МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:</p>
<p>• розробка та реалізація комерційної і маркетингової стратегії</p>
<p>• формування позиціонування бренду, ціннісної пропозиції</p>
<p>• розробка цінової стратегії та політики знижок</p>
<p>• моніторинг ринку, конкурентів, трендів споживчої поведінки</p>
<p>• пошук та розвиток партнерських відносин із постачальниками</p>
<p>• управління товарними запасами, планування закупівель</p>
<p>• планування та реалізація рекламних кампаній Meta Ads, SEO, SMM</p>
<p>• управління маркетинговим бюджетом і контроль ROI</p>
<p>• оцінка ефективності воронки продажів, юніт-економіки</p>
<p>• формування стратегії продажів і розвиток каналів збуту B2C</p>
<p>• побудова відділу продажу, розподіл функцій, контроль KPI</p>
<p>• контроль планів продажів та прибутковості та ключових показників</p>
<p>• впровадження CRM для управління базою клієнтів</p>
<p>ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:</p>
<p>• формування фінансової стратегії, бюджетовання</p>
<p>• побудова фінансових моделей для прогнозування сценаріїв розвитку</p>
<p>• розробка управлінської звітності (cash flow, p&l, balance)</p>
<p>• підготовка аналітичних звітів та автоматизація фінансової звітності</p>
<p>• контроль фінансових потоків, моніторинг доходів і витрат</p>
<p>• аналіз прибутковості, та ефективності (юніт-економіка)</p>
<p>• оптимізація структури витрат, пошук підвищення рентабельності </p>
<p>УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ:</p>
<p>• розробка та впровадження кадрової політики</p>
<p>• організація та контроль процесу рекрутингу всіх рівнів персоналу</p>
<p>• проведення співбесід, відбір кандидатів та найм співробітників</p>
<p>• створення та реалізація програм адаптації нових співробітників</p>
<p>• організація навчання та підвищення кваліфікації співробітників</p>
<p>• розробка посадових інструкцій</p>
<p>• управління конфліктними ситуаціями</p> - Генеральный директор АВ-ЛЮКС <p>СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ:</p>
<p>• стратегічне планування розвитку компанії</p>
<p>• впровадження бізнес-моделі та системи управління компанією</p>
<p>• керування операційною, комерційною, маркетинговою, фінансовою діяльністю та управління персоналом компанії</p>
<p>ОПЕРАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:</p>
<p>• планування і контроль виконання операційних планів і показників</p>
<p>• оптимізація процесів логістики, складського обліку</p>
<p>• контроль виконання операційних KPI, якості обслуговування</p>
<p>• впровадження систем контролю виконання завдань</p>
<p>• координація дій між підрозділами компанії</p>
<p>КОМЕРЦІЙНА ТА МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:</p>
<p>• розробка та впровадження комерційної та маркетингової стратегії</p>
<p>• планування та контроль виконання планів продажів та прибутку</p>
<p>• формування та реалізація політики ціноутворення й знижок</p>
<p>• аналіз ринку, конкурентів, цінових трендів і поведінки клієнтів</p>
<p>• контроль дебіторської заборгованості та комерційних ризиків</p>
<p>• управління товарними запасами, планування закупівель</p>
<p>• розвиток дилерської мережі, і переговори з ключовими клієнтами</p>
<p>• розробка фірмового стилю, корпоративних матеріалів</p>
<p>• аналіз воронки продажів та юніт-економіки</p>
<p>• розробка стратегії продажів і каналів збуту B2C і B2B</p>
<p>• побудова відділу продажу, розподіл функцій, контроль KPI</p>
<p>• контроль планів продажів та прибутковості</p>
<p>ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:</p>
<p>• розробка та впровадження фінансової стратегії, планування бюджету</p>
<p>• створення фінансових моделей для оцінки різних сценаріїв розвитку</p>
<p>• підготовка та ведення управлінської звітності (cash flow, p&l, balance)</p>
<p>• автоматизація процесів фінансової звітності</p>
<p>• контроль руху коштів, моніторинг доходів і витрат компанії</p>
<p>• оцінка прибутковості та ефективності окремих напрямків</p>
<p>• оптимізація витрат та підвищення фінансової рентабельності </p>
<p>УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ:</p>
<p>• створення та впровадження кадрової стратегії компанії</p>
<p>• організація та супровід процесів підбору персоналу на всі рівні</p>
<p>• проведення співбесід, оцінка кандидатів та їхнє працевлаштування</p>
<p>• розробка та реалізація програм адаптації для нових співробітників</p>
<p>• координація навчальних заходів і підвищення кваліфікації команди</p>
<p>• складання та оновлення посадових інструкцій</p>
<p>• врегулювання трудових конфліктів та забезпечення позитивного мікроклімату</p> - Керівник відділу продажу ЄВРОФАСАД <p>КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:</p>
<p>• організація та управління роботою відділу продажу</p>
<p>• аналіз ринку та конкурентного середовища</p>
<p>• розробка та реалізація стратегії продажів</p>
<p>• планування та контроль виконання KPI відділу</p>
<p>• проведення переговорів з ключовими клієнтами</p>
<p>• формування та розвиток команди менеджерів з продажу</p>
<p>• ведення перемовин с ключовими клієнтами</p>
<p>• стабільне виконання плану продаж відділом</p>
<p>• розширення ринку збуту</p>
Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua
Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua
Схожі резюме на роботу:Директор представництва
- Резюме Зарплата
-
45000 грн.
-
договорная
-
договорная
-
договорная
-
договорная
-
договорная
-
договорная
-
договорная
-
договорная
-
40000 грн.