Персонал Запоріжжя: резюме та пошук співробітників в Запоріжжі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Запоріжжі швидко, шукаю резюме в місті Запоріжжя.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Запоріжжі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Запоріжжі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Запоріжжі!

Резюме: Операційний директор (Запоріжжя)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Запоріжжя
  • Досвід роботи: 26 рок. 1 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Бізнес консалтинг, e-commerce Самозайнята особа <p>Бізнес консалтинг, e-commerce</p>
  • Директор (CEO), співзасновник (co-founder), виконував функції операційного директора (COO), комерційного директора (CCO), фінансового директора (CFO) YANKA <p><strong>Посадові обов’язки:</strong></p>
    <p>• загальне управління компанією, стратегічне планування та прийняття ключових рішень</p>
    <p>• керування операційною діяльністю, автоматизація та оптимізація бізнес-процесів</p>
    <p>• впровадження та розвиток e-commerce (сайт, SEO, SMM, таргетинг, соцмережі)</p>
    <p>• впровадження та реалізація комерційної стратегії, управління продажами та маркетингом</p>
    <p>• ведення переговорів із постачальниками</p>
    <p>• формування та реалізація фінансової стратегії компанії, бюджетування</p>
    <p>• впровадження та ведення управлінського обліку p&amp;l, cash flow, balance</p>
    <p><strong>Досягнення:</strong></p>
    <p><strong>• </strong>побудував компанію з етапу ідеї до повноцінного бізнесу</p>
    <p>• сформував ефективну команду співробітників</p>
    <p>• оптимізував бізнес-процеси та витрати, підвищивши рентабельність</p>
    <p>• розширив клієнтську базу за рахунок ефективних маркетингових кампаній</p>
    <p>• впровадив управлінську звітність (P&amp;L, Balance, Cash Flow)</p>
    <p>• вийшов на плановий прибуток вже з другого місяця роботи</p>
  • Директор (CEO), співзасновник (co-founder), виконував функції операційного директора (COO), комерційного директора (CCO), фінансового директора (CFO) АВ-ЛЮКС <p><strong>Посадові обов’язки:</strong></p>
    <p>• повне управління компанією та реалізація стратегії розвитку</p>
    <p>• розробка та реалізація операційної стратегії компанії</p>
    <p>• управління ризиками та забезпечення безперебійної роботи компанії</p>
    <p>• оптимізація бізнес-процесів для підвищення ефективності</p>
    <p>• управління персоналом: формування команди, постановка завдань</p>
    <p>• розробка та реалізація комерційної та маркетингової стратегії компанії</p>
    <p>• аналіз ринку та конкурентного середовища, пошук нових можливостей для росту</p>
    <p>• ведення переговорів із ключовими клієнтами, укладання контрактів</p>
    <p>• фінансове планування, управління грошовими потоками, бюджетування</p>
    <p>• підготовка та аналіз управлінської звітності (P&amp;L, Balance, Cash Flow)</p>
    <p><strong>Досягнення:</strong></p>
    <p><strong>• </strong>заснував та розвинув бізнес із нуля до стабільно діючої компанії</p>
    <p>• збільшив операційну ефективність компанії</p>
    <p>• вибудував ефективну систему управління</p>
    <p>• впровадив управлінську звітність (P&amp;L, Balance, Cash Flow)</p>
  • Керівник відділу продажу ЄВРОФАСАД <p><strong>Посадові обов’язки:</strong></p>
    <p>• організація та управління роботою відділу продажу</p>
    <p>• аналіз ринку та конкурентного середовища для виявлення нових можливостей</p>
    <p>• розробка та реалізація стратегії продажів</p>
    <p>• планування та контроль виконання KPI відділу</p>
    <p>• проведення переговорів з ключовими клієнтами</p>
    <p>• формування та розвиток команди менеджерів з продажу</p>
    <p>• ведення перемовин с ключовими клієнтами</p>
    <p>• стабільне виконання плану продаж відділом</p>
    <p>• розширення ринку збуту</p>
    <p><strong>Досягнення:</strong></p>
    <p>• збільшив обсяги продажів</p>
    <p>• підвищив середній чек і прибутковість угод за рахунок оптимізації цінової політики</p>
    <p>• впровадив стандарти звітності та контролю KPI, що підвищило прозорість результатів відділу</p>
    <p>• побудував ефективну систему навчання та адаптації нових менеджерів</p>
    <p>• вивів на ринок нові продукти та розширив клієнтську базу</p>
    <p>• оптимізував процеси відділу продажів</p>
  • Керівник відділу продажу Фортуна <p><strong>Посадові обов’язки:</strong></p>
    <p>• координація діяльності відділу продажів та щоденний контроль роботи команди</p>
    <p>• підбір, навчання та розвиток менеджерів з продажу</p>
    <p>• встановлення цілей та контроль виконання показників результативності (KPI)</p>
    <p>• підбір, навчання та розвиток менеджерів з продажу</p>
    <p>• пошук нових напрямів для збільшення ринку збуту</p>
    <p><strong>Досягнення:</strong></p>
    <p>• наростив обсяги продажів та забезпечив стабільне зростання продаж</p>
    <p>• успішно впровадив у портфель компанії нові товари/послуги</p>
  • Менеджер з продажу АЛМА <p><strong>Посадові обов’язки:</strong></p>
    <p>• ведення переговорів та продаж продукції</p>
    <p>• виконання планів продажів та контроль виконання KPI</p>
    <p>• підготовка комерційних пропозицій і договорів</p>
    <p><strong>Досягнення:</strong></p>
    <p>• забезпечив стабільне виконання плану продажів</p>
    <p>• розширив клієнтську базу та уклав контракти з новими партнерами</p>
  • Менеджер з продажу Галич-Лік <p><strong>Посадові обов’язки:</strong></p>
    <p>• активний пошук нових клієнтів та розвиток партнерських відносин</p>
    <p>• підготовка комерційних пропозицій та супровід угод</p>
    <p>• контроль за дебіторською заборгованістю</p>
    <p>• виконання планів продажів і контроль KPI</p>
    <p><strong>Досягнення:</strong></p>
    <p>• забезпечив стабільне виконання плану продажів</p>
    <p>• уклав ключові контракти, що вплинули на зростання доходу</p>
  • Бухгалтер Ванкувер <p><strong>Посадові обов’язки:</strong></p>
    <p>• повне ведення бухгалтерського та фінансового обліку компанії</p>
    <p>• ведення управлінського обліку: P&amp;L, Balance, Cash Flow</p>
    <p><strong>Досягнення:</strong></p>
    <p>• забезпечив повний та точний облік фінансових операцій, що дозволило уникнути помилок</p>
  • Бухгалтер Леополіс-Ампір <p><strong>Посадові обов’язки:</strong></p>
    <p>• часткове ведення бухгалтерського обліку компанії</p>
    <p><strong>Досягнення:</strong></p>
    <p>• забезпечив прозорий облік фінансових операцій</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: