Персонал Запоріжжя: резюме та пошук співробітників в Запоріжжі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Запоріжжі швидко, шукаю резюме в місті Запоріжжя.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Запоріжжі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Запоріжжі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Запоріжжі!

Резюме: Головний бухгалтер/ Заступник головного бухгалтера (Запоріжжя)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Запоріжжя
  • Досвід роботи: 14 рок. 3 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Керівник відділу контролю якості аудиторських послуг ТОВ "АФ" <ul><li>Керівництво командою аудиторів, організація та контроль щоденних завдань відділу.</li><li>Організація системи контролю якості в аудиторській фірмі.</li><li>Розробка та впровадження внутрішніх політик і процедур аудиторського контролю.</li><li>Керівництво командою аудиторів та фахівців відділу контролю якості.</li><li>Управління ризиками та контроль якості під час виконання аудиторських завдань та надання інших послуг, пов'язаних з аудиторською діяльністю.</li><li>Аналіз ризиків та оцінка відповідності аудиторських процедур законодавчим нормам та професійним стандартам.</li><li>Контроль за дотриманням аудиторською організацією та її працівниками правил незалежності та принципів етики при виконанні аудиторських завдань та наданні інших послуг, пов'язаних з аудиторською діяльністю.</li><li>Консультування працівників аудиторської організації зі складних і спірних питань під час виконання аудиторського завдання та надання інших послуг, пов'язаних з аудиторською діяльністю.</li><li>Виявлення та запобігання порушень у процесі проведення аудиторських перевірок.</li><li>Забезпечення відповідності аудиторських процесів міжнародним стандартам (IFRS, ISA).</li><li>Моніторинг системи внутрішнього контролю якості аудиторської організації.</li><li>Консультування керівництва компанії щодо ризиків та ефективності аудиторських процедур.</li><li>Моніторинг змін у законодавстві та професійних стандартах, адаптація внутрішніх процедур.</li><li>Забезпечення високого рівня довіри клієнтів та дотримання етичних стандартів аудиторської діяльності.</li><li>Розробка та впровадження внутрішніх політик і процедур аудиторського контролю.</li></ul>
  • Бухгалтер КУА (Кваліфікаційний сертифікат спеціаліста з обліку професійних участників фондового ринку) Компанія з управління активами "Інвестиційні партнери" <ul><li>Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку КУА та інвестиційних фондів відповідно до вимог НКЦПФР.</li><li>Підготовка та подання фінансової та податкової звітності (у т.ч. звітності до НКЦПФР, ДПС).</li><li>Підготовка та подача фінансової звітності за МСФЗ в електронному форматі IXBRL. Таксономія UA XBRL МСФЗ.</li><li>Консолідована фінансова звітність за МСФЗ в електронному форматі IXBRL. </li><li>Підготовка та перевірка консолідованих фінансових звітів групи відповідно до МСФЗ.</li><li>Контроль за обліком операцій з активами фондів: цінні папери, грошові кошти тощо.</li><li>Супровід перевірок (НКЦПФР, аудитори, податкова).</li><li>Управління бухгалтерією.</li><li>Участь у внутрішньому контролі та управлінні ризиками, розробка облікової політики.</li><li>Співпраця з банками, депозитаріями, аудиторами, держорганами.</li><li>Підготовка звітності акціонерних товариств для НКЦПФР.</li><li>Забезпечення управлінського обліку діяльності П(С)БО-IFRS-МСФЗ Управлінський облік: (PL, CF, BS; ) горизонтальний, вертикальний аналіз фінансової звітності, PEST, SWOT, АВС, СVP-аналіз, розрахунок фінансових коефіцієнтів, моделювання бізнес проектів з урахуванням дисконтуванням NVP, IRR, PP; аналіз показників рентабельності ROI, EVA, EBITDA, WACC.</li></ul>
  • Експерт МСФЗ Аудиторська компанія «РСМ Україна» <ul><li>Комплексна перевірка достовірності звітності прибуткових організацій в рамках обов'язкового аудиту. Проведення аудиту відповідно до Міжнародних стандартів, контролю якості, аудиту, огляду, інших гарантій та супутніх послуг, МСБО, податкового законодавства МСФЗ.</li><li>Аудит сфери фінансового, управлінського та податкового обліку; Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій.</li><li>Аналіз фінансово-господарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства.</li><li>Підготовка Аудиторських звітів за результатами аудиту та підготовка Звіту незалежного практикуючого лікаря за результатами інших супутніх послуг.</li><li>Розробка рекомендацій щодо усунення виявлених порушень за результатами перевірки; написання листів керівництву, звітів.</li><li>Трансформація фінансової звітності відповідно до вимог МСФЗ (МСБО, МСФЗ).</li><li>Складання консолідованої фінансової звітності групи компаній. </li><li>Формування облікової політики відповідно до МСФЗ; Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан; Звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про зміни у власному капіталі) відповідно до МСФЗ, МСФЗ групи компаній.</li><li>Коригування взаєморозрахунків між компаніями групи згідно з  МСФЗ (IFRS, IAS).</li></ul>
  • Аудитор Компанія з управління активами «Валпрім» <ul><li>Проведення внутрішніх аудитів понад 40 компаній.</li></ul>
    <ul><li>Проведення ревізій, написання звітів за результатами ревізій, виконання спеціальних завдань.</li><li>Оформлення результатів тестування.</li><li>Оцінка системи внутрішнього контролю, достовірності використовуваної інформації та звітності.</li><li>Проведення внутрішнього аудиту діяльності холдингових компаній.</li><li>Аудит бізнес-процесів компанії (продажі, закупівлі, робота з дебіторами, збереження запасів та основних засобів, виробництво, робота з банками, бюджетне планування та ін.).</li><li>Оцінка ефективності системи внутрішнього контролю Компанії, розробка та встановлення внутрішнього контролю бізнес-процесів.</li><li>Проведення службових розслідувань за дорученням керівництва.</li><li>Участь в інвестиційному аналізі та управлінні проектами, з яких були реалізовані проекти з придбання компаній.</li><li>Проведення фінансового due diligence, визначення основних показників фінансового стану компанії та їх аналіз з метою оцінки перспектив придбання бізнесу та його подальшого розвитку.</li><li>Tax Due Diligence (Tax Due Diligence) аналіз усіх податкових аспектів бізнесу, включаючи оцінку поточного податкового навантаження, основних податкових нарахувань на рахунках і відносин з податковими органами.</li><li>Забезпечення організації бухгалтерського обліку та звітності на підприємстві, формування та своєчасне подання повної та достовірної бухгалтерської інформації про діяльність підприємства, його майновий стан, доходи і витрати.</li><li>Аудит всіх сфер фінансового, управлінського та податкового обліку.</li><li>Фінансовий контроль окремих ризикових операцій.</li><li>Аналіз фінансово-господарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства.</li><li>Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій.</li><li>Написання рекомендацій щодо виправлення помилок у бухгалтерській та податковій звітності.</li><li>Проведення інвентаризації. Участь в інвентаризації, перевірка якості її проведення та оцінка результатів.</li><li>Перевірка дотримання існуючих норм і процедур та цільового використання коштів.</li><li>Аналіз бізнес-процесів, методів та оцінки бізнес-ризиків, розробка рекомендацій щодо їх мінімізації.</li><li>Здійснення поточного контролю за фінансово-господарською діяльністю.</li><li>Підготовка звітів про проведені перевірки, консультаційні послуги та видані стандартні показники в рамках стандартів внутрішнього контролю.</li><li>Контроль своєчасності закриття виявлених ризиків та зауважень аудиторів.</li><li>Допомога працівникам відділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності.</li><li>Контроль за виконанням попередніх перевірок.</li></ul>
  • Заступник фінансового директора ТОВ «Літелс Груп», ТОВ «СКБМ» ТОВ «Вімпіл», ТОВ «УІПП», ТОВ «СКБМ», ТОВ «ЕТП», ТОВ «Промінада», ТОВ «Промрегіонпостач» ТОВ «ТПСервіс» <ul><li>Трансформація звітності відповідно до МСФЗ (звірка внутрішньо групових оборотів, коригування виручки, основних засобів, нарахування резервів).</li><li>Участь в інвестиційному аналізі та управлінні проектами, з яких реалізовано проекти з<br />придбання компаній.</li><li>Проведення Фінансової оцінки Due diligence визначення ключових показників<br />фінансового стану компанії та проводиться їх аналіз, щоб оцінити перспективи<br />придбання бізнесу та його подальшого розвитку.</li><li>Податковий Due Diligence (Tax Due Diligence) аналіз всіх податкових аспектів бізнесу, що включає оцінку поточного податкового навантаження, основних податкових нарахувань за рахунками та взаємовідносин з податковими органами.</li><li>Забезпечення організації бухгалтерського обліку та звітності на підприємстві, формування та своєчасне подання повної та достовірної бухгалтерської інформації про діяльність підприємства, його майнове становище, доходи та витрати.</li><li>Формування та контроль виконання фінансового плану, формування звітів P&amp;L, CashFlow та Balance, управління фінансами компанії.</li><li>Управління грошовими ресурсами компанії, забезпечення своєчасного проведення платежів.</li><li>Щотижневе Щомісячне, щоквартальне складання комплекту управлінської звітності, зокрема P&amp;L, Cash-Flow, Balance, Бюджет, генеральний бюджет, горизонтальний, вертикальний аналіз фінансової звітності, СVP-аналіз, розрахунок фінансових коефіцієнтів.</li><li>За короткий термін було сформовано повністю систему управлінської звітності та контроль за реалізацією проектів та програм.</li><li>Розроблені нові форми управлінської звітності розроблені, впроваджені та використовуються компанією зараз. Що дозволило прискорити терміни щодо прийняття управлінських рішень.</li><li>Впровадження управлінської звітності в 1С «Управління торговим підприємством» .</li><li>Було проведено процес автоматизації управлінського обліку та звітності.</li><li>Підвищення прибутку та підвищення ефективності відділу. Залучення додаткового фінансування.</li></ul>
  • Аудитор Аудиторська компанія ТОВ «БДО» <ul><li>Планування та проведення аудиту відповідно до Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, інших гарантій та супутніх послуг, IAS, IFRS , податкового законодавства.</li><li>Аудит всіх сфер фінансового, управлінського та податкового обліку.</li><li>Проведення аудиту фінансової звітності згідно МСФЗ, в тому числі аналіз облікових політик, суджень та приміток фінансової звітності на відповідність вимогам МСФЗ.</li><li>Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій. Аналіз фінансовогосподарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства.</li><li>Складання Аудиторських звітів за результатами аудиту та підготовка Незалежної практики спеціаліста за результатами інших супутніх послуг.</li><li>Розробка рекомендацій щодо усунення виявлених порушень за результатами<br />перевірки; написання листів до керівництва.</li><li>Трансформація фінансової звітності, складеної за ПСБО, у фінансову звітність<br />відповідно до вимог МСФЗ (IFRS, IAS). Формування облікової політики відповідно<br />до ПСБО та МСФЗ.</li><li>Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан; Звіт про<br />прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про<br />зміни у капіталі) за МСФЗ (IFRS, IAS) групи компаній.</li><li>Проведення Фінансової оцінки Due diligence визначення ключових показників<br />фінансового стану компанії та проводиться їх аналіз, щоб оцінити перспективи<br />придбання бізнесу та його подальшого розвитку.</li><li>Податковий Due Diligence (Tax Due Diligence) аналіз всіх податкових аспектів бізнесу, що<br />включає оцінку поточного податкового навантаження, основних податкових<br />нарахувань за рахунками та взаємовідносин з податковими органами.</li><li>Участь в проведенні інвентаризації основних засобів, товарноматеріальних цінностей<br />та грошових коштів. Автоматизація процесів підготовки комбінованої звітності Групи.</li><li>Формування квартальної та річної звітності згідно МСФЗ.</li></ul>
  • Аудитор Аудиторська фірма Kreston International <ul><li>Планування та проведення аудиту відповідно до Міжнародних стандартів контролюякості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, МСБО, МСФЗ, податкового законодавства.</li><li>Трансформація фінансової звітності, складеної за ПСБО, у фінансову звітність відповідно до вимог МСФЗ (IFRS, IAS). Формування облікової політики відповідно до ПСБО та МСФЗ.</li><li>Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан; Звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про зміни у власному капіталі) відповідно до МСБО, МСФЗ групи компаній; Коригування взаєморозрахунків між компаніями групи згідно з МСФЗ (IAS, IFRS).</li><li>Аудит всіх сфер фінансового, управлінського та податкового обліку.</li><li>Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій; Аналіз фінансовогосподарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства.</li><li>Підготовка Аудиторських звітів за результатами аудиту та підготовка Звіту незалежного практикуючого лікаря за результатами інших супутніх послуг .</li><li>Розробка рекомендацій щодо усунення виявлених порушень за результатами перевірки; написання листів до керівництва.</li><li>Консультування клієнтів щодо дотримання законодавства та підвищення ефективності бізнес-процесів.</li><li>Оцінка систем внутрішнього контролю та ризиків компанії.</li><li>Підготовка аудиторських звітів та рекомендацій для оптимізації фінансової діяльності.</li></ul>
  • Бухгалтер Товариство з обмеженою відповідальністю "Керовейл Трейдінг Україна" <ul><li>Ведення бухгалтерського та податкового обліку необоротних активів, запасів, грошових коштів, розрахунків та інших активів, капіталу та зобов’язань, доходів і витрат у повному обсязі згідно з ПСБО та ЦКУ.</li><li>Формування облікової політики, забезпечення фінансової стійкості підприємства.</li><li>Підготовка та подання податкової, фінансової та статистичної звітності (ПДВ, податок на прибуток, ЄСВ, ПДФО).</li><li>Контроль за правильністю оформлення бухгалтерських документів і відображенням операцій на рахунках бухгалтерського обліку в 1С «Бухгалтерія» 8.2 .; 8.3.</li><li>Облік операцій з іноземною валютою, формування валютних звітів і контроль курсових різниць.</li><li>Облік та контроль за наявністю первинної документації, контроль за дотриманням порядку оформлення первинної документації.</li><li>Проведення звірок з контрагентами, відстеження в обліку реальної заборгованості.</li><li>Облік договорів з контрагентами; Робота в програмі «Клієнт Банку», складання виписок по рахунку.</li><li>Введення платіжних доручень в програму 1С «Бухгалтерія» і передача їх в банк.</li><li>формування платіжних доручень за допомогою системи «Клієнт-Банк», 1С: «Бухгалтерія»; відправка платіжних доручень до банків і моніторинг їх стану.</li><li>Проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та грошових коштів, оформлення протоколів за результатами інвентаризації.</li><li>Ведення кадрового обліку, нарахування та виплату заробітної плати працівникам, контроль за витрачанням фонду оплати праці.</li><li>Ведення кадрового діловодства.</li><li>Звітування перед вищим керівництвом. Інші бухгалтерські завдання.</li><li>Проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності підприємства за даними бухгалтерського обліку та звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, ліквідації втрат і непродуктивних витрат.</li><li>Взаємодія з банками з питань розміщення вільних коштів на банківських депозитах (сертифікатах), контроль за бухгалтерським обліком операцій з депозитними та кредитними договорами, цінними паперами.</li><li>Допомога працівникам відділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності.</li><li>Успішний досвід управління декількома юридичними особами одночасно, які перебувають на різних системах оподаткування та діють незалежно.</li><li>Успішний досвід проходження аудитів</li></ul>
  • Бухгалтер Товариство з обмеженою відповідальністю "Рентсервіс" <ul><li>Ведення бухгалтерського та податкового обліку господарських операцій та відображення в бухгалтерському та податковому обліку; облік договорів з контрагентами.</li><li>Підготовка декларацій ПДВ, податку на прибуток, статистичної звітності.</li><li>Формування актів звірки для клієнтів і податків.</li><li>Проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та грошових коштів, формування протоколів за результатами інвентаризації.</li><li>Нарахування та виплата заробітної плати, розрахунок податків і зборів.</li><li>Оформлення та оформлення наказів на відрядження.</li><li>Складання фінансової звітності, податкових декларацій та звітності до пенсійного фонду; складання статистичної звітності та подання інших видів періодичної звітності подання звітності про кошти.</li><li>Успішний досвід проходження перевірок.</li><li>Успішний досвід управління декількома юридичними особами одночасно, які перебувають на різних системах оподаткування та діють незалежно.</li><li>Оптимізація бухгалтерських процесів, участь у внутрішньому аудиті.</li><li>Успішний досвід проходження аудитів </li></ul>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: