Резюме: Начальник відділу з адміністративних питань та діловодства (Запоріжжя)
- Дата додавання:
- Зарплата:
- Місто: Запоріжжя
- Досвід роботи: 25 рок. 4 міc.
- Графік роботи:
- Стать: женский
Досвід роботи
- Завідувач сектору документального забезпечення Управління патрульної поліції в Запорізькій області <p>Збігаються з попереднім місцем роботи</p>
- Начальник сектору діловодства та архівної роботи Головне управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області <p>1. Організація планування роботи підрозділу - зберігання документів, контроль за дотриманням правил і стандартів роботи з документами;</p>
<p>2. Здійснення контролю термінів виконання документів, їх правильного оформлення;</p>
<p>3. Організація роботи з реєстрації, обліку, зберігання і передачі документів;</p>
<p>4. Забезпечення своєчасної обробки вхідних документів, відправка кореспонденції;</p>
<p>5. Управління архівним підрозділом, формування, зберігання і своєчасна здача справ до архіву, складення описів справ;</p>
<p>6. Участь в розробці та впровадженні системи електронного документообігу;</p>
<p>7. Розробка власної інструкції установи з організації діловодства;</p>
<p>8. Складення зведеної номенклатури справ установи;</p>
<p>9. Організація роботи з реєстрації, обліку, зберігання документів з грифом ДСК (для службового користування);</p>
<p>10. Організація роботи за зверненням громадян.</p>
Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua
Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua
Схожі резюме на роботу:Начальник відділу з адміністративних питань та діловодства
- Резюме Зарплата
-
8000 грн.
-
договорная
-
9000 грн.
-
55000 грн.
-
59000 грн.
-
61000 грн.
-
18000 грн.
-
договорная
-
25000 грн.
-
60000 грн.