Персонал Запоріжжя: резюме та пошук співробітників в Запоріжжі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Запоріжжі швидко, шукаю резюме в місті Запоріжжя.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Запоріжжі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Запоріжжі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Запоріжжі!

Резюме: Керівник відділу збуту (Запоріжжя)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Запоріжжя
  • Досвід роботи: 13 рок. 7 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Менеджер АЗС ТОВ "ОККО-РІТЕЙЛ
    • Ефективне управління АЗС;Формування ефективної команди працівників АЗС;Забезпечення дотримання "Стандартів обслуговування клієнтів в мережі АЗК "ОККО", привітного та ввічливого обслуговування клієнтів, вчасного та коректного розгляду звернень клієнтів;
    • Забезпечення стабільного росту продаж всіх продуктів та послуг, постійного приросту лояльних до Підприємства клієнтів;
    • Забезпечення та підтримання чистоти території, обладнання, приміщень АЗС, магазину, хот-кафе;
    • Організація згідно діючих методик та контроль приймання, зберігання та відпуску ТМЦ на АЗС (паливо, супутні товари, напівфабрикати тощо). Недопущення понаднормових нестач та втрат ТМЦ;
    • Формування звітності по основних показниках роботи АЗС. Здійснення аналізу якісних та кількісних показників роботи, планування та вживання заходів по усуненню виявлених недоліків;Контроль роботи АЗС;
    • Складання актів огляду, робота з листами наставництва, бланками активного тренування;
    • Проведення інвентаризацій майна, ТМЦ та готівкових коштів на АЗС з визначеною періодичністю.
  • Заступник директора по комерції ТОВ "ІМПЕРОВО-ФУДЗ"
    • оптовий продаж продукції власного виробництва;
    • пошук нових клієнтів;моніторинг ринку;контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
    • забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, виробництво);
    • ведення внутрішньої звітності;ведення переговорів;
    • постачання.
  • Економіст ТОВ "АГРОХОЛДІНГ "АВАНГАРД"
  • Головний спеціаліст організаційного відділу Тернопільська районна рада

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: